Alla inlägg den 6 december 2008

Av Naom - 6 december 2008 23:45

Vi hade gäster tidigare ikväll och jag drack två koppar kaffe. Så nu lär det bli svårt att somna. Kollar på 4:an om Brittney Spears och det var väldigt intressant. Bättre än vad jag trott. Det verkar som hon inte mår så bra fortfarande. Stackars tjej ! Jag skulle inte vilja byta med henne. Hon tror på Gud i alla fall, så det finns hopp för henne ;)  Nu ska jag se klart !

 

Av Naom - 6 december 2008 22:26

Det här är paradiset på jorden för mig, en sjö i närheten av där jag bor. Längtar till våren !


Av Naom - 6 december 2008 22:03

Idag är jag tacksam för:

Att jag har världens bästa granne !

Att Kevin gick vidare igår !

Att jag orkade städa idag

 

Av Naom - 6 december 2008 12:06

Lärdom är bra

men erfarenhet är bättre


Ovido - Quiz & Flashcards