Alla inlägg den 14 december 2008

Av Naom - 14 december 2008 19:47

Min läkare har länge velat att jag ska gå till en kurator nu när jag ska sluta med min medicin. Jag har förhalat det men nu tror jag att det är dags för jag känner mig som en vulkan inuti och samtidigt har jag svårt att få kontakt med mina känslor. Känner inte igen mig själv.

Sen har jag också bestämt mig för att börja en kurs i coaching för att kunna leda min medarbetare bättre och samtidigt utveckla mig själv. Hoppas kunna få den bekostad av jobbet. Har gått en kortare genom jobbet redan men behöver mer. Imorgon är det en lång dag på jobbet för vi har arbetsplatsträff med middag efter arbetstid. Så nu ska jag försöka få ungarna i säng och sen kolla på TV lite.

Av Naom - 14 december 2008 11:40

Mannen tiger när han lider,

kvinnan lider när hon tiger

Skapa flashcards