Alla inlägg den 21 december 2008

Av Naom - 21 december 2008 23:56

Snart dags att gå o lägga sig. Tröttheten kryper sig på. Inget bra på TV heller. Imorgon ska vi gå bort o äta middag hos vänner. Vi ska nog ut o handla först. Är väl fullt i alla affärer, får panik bara jag tänker på det.

 Fridens alla !

Av Naom - 21 december 2008 20:04

Den ädle ställer krav på sig själv,

den simple ställer krav på andra


Av Naom - 21 december 2008 20:02

Idag är jag tacksam för:

  • att jag har världens bästa granne/väninna
  • att jag lyckades med middagen idag
  • att solen sken idag

 

Av Naom - 21 december 2008 19:46

Idag blev det äntligen fika hos grannen. Skönt att få sitta o prata en stund. Hon är fortfarande sur på äldsta sonen och de håller avståndet till varandra. Vi pratade lite om det o kom fram till en del kloka saker.

När jag kom hem sopade jag på altanen och röjde en del hemma. Sonen var kvar o lekte o lilla prinsessan hjälpte mig att vika tvätt. Kändes skönt när vi äntligen var klara för det har hängt över mig hela veckan.

Kvällsfikat blev Lätt ostkaka med sylt o grädde. Barnen åt popcorn. Resten av kvällen får bli lite tv-tittande internetsurfande.

Ha en skön kväll alla !

Ovido - Quiz & Flashcards