Alla inlägg den 4 december 2008

Av Naom - 4 december 2008 13:31

Idag är sonen sjuk i halsfluss. Hade själv tid hos doktorn igår och tog även med mig sonen eftersom han hade lite feber och ont i halsen. Det visade sig att han hade halsfluss och fick pencillin. Själv fick jag positiva besked på mina prover förutom att jag fick berätta för henne att jag börjat med min medicin igen pga utsättningsbiverkningar. Hon tyckte det var bra och att jag skulle fortsätta som nu och komma tillbaka i mars.

Ungarna ligger framför TV:n och äter popcorn. Funderar på att ta en sväng på Orbitreken men måste bara dricka upp kaffet. Synd att vädret är så trist annars skulle man kunnat gå ut på en kort promenad. Ialla fall till brevlådan men den lämnar jag nog tills maken kommer hem.

 

Ovido - Quiz & Flashcards