Alla inlägg den 23 december 2008

Av Naom - 23 december 2008 23:25

En vän är den som vet allt om en


och ändå fortfarande tycker om en



Av Naom - 23 december 2008 22:37

Idag är jag tacksam för:

  • att jag äntligen fått upp mina nya gardiner i köket
  • att jag fick ta en eftermiddagslur
  • att barnen somnade tidigt

Av Naom - 23 december 2008 09:08

Resten av familjen är nu vaken och sitter och äter frukost. Jag åt min tidigare så jag sitter o tittar på nyheterna. MÅSTE  ta mig ut på promenad idag !

 Nu ska jag surfa efter en platt-tv ! Några tips ? !

 

Av Naom - 23 december 2008 07:45

God morgon ! Sitter och tittar på Bolibompa med dottern. Kom hem sent igår och borde ligga o sova nu men det får bli en eftermiddagslur senare idag. Vi var ute i affärerna igår innan vi åkte på middag. Tittade bla på en platt-tv så nu har vi i alla fall kommit fram till storlek och sort. Nästa steg blir att leta upp bästa priset på nätet. Vi var på Jula o köpte lite grejor som vi behövde till bilen. Ica Maxi och Willys fick också ett besök. Idag ska här städas och fixas för imorgon kommer gäster som ska sova över till torsdag och på fredag ska jag åka o hämta en väninna som ska stanna till lördag. Hoppas att alla får en bra dag !

Ovido - Quiz & Flashcards