Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Två dagar kvar

Av Naom - 13 december 2009 19:55

Helgen har varit lugn med mycket sömn. Idag åkte vi till Norrtälje och handlade. En sväng till McDonalds blev det till ungarnas glädje.

Nu är det bara två dagar kvar på min sjukskrivning. Måste dock ägna dem åt mina inlämningsuppgifter till rektorsutbildningen. Har skjutit på det för länge och det känns inte bra. Det är så typiskt mig att jag drar på saker in i det sista.

Har inte hört något från brorsan på ett tag vilket oroar mig lite. Ska nog ringa honom imorgon.

 
 
Ingen bild

OLIVIA

15 december 2009 21:14

Hej! Kul att se att du dykt upp här igen ;-) Har saknat dig!Hoppas att du mår bättre nu, så att du orkar med att börja arbeta igen.
Känner igen det där med att skjuta upp saker till sista minuten. För mig beror det oftast på att jag tagit på mig för mycket så jag inte hinner med mina egna uppgifter. Men jag har lärt mig att sätta realistiska gränser, att ha god framförhållning och att säga nej till uppdrag jag inte har tid med. Så nu funkar det ganska bra.
Lycka till med dina inlämningsuppgifter och hoppas att det är bra med din bror.
Kram!

 
Yvonne

Yvonne

19 december 2009 08:43

Ja, varför väntar man alltid till sista minuten innan man lämnar in...?
Det är nog väldigt vanligt i alla fall!

Kram

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

20 december 2009 10:34

Önskar dig en underbar 4:e advent!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Skapa flashcards