Alla inlägg under november 2008

Av Naom - 30 november 2008 14:49

Tänk om man kunde ta en paus från att vara förälder !Jag är verkligen ingen bra föräldrer just nu. Är så sänkt just nu att jag inte ens orkar förklara för jag förstår inte själv. Vill bara gråta och vara ifred ! Behöver tröst och förståelse men får ingen ! Som sagt jag förstår ju inte ens själv ! Eller så gör jag det men vill inte !!

Ledsen

 

Av Naom - 27 november 2008 16:28

Skickade precis iväg ungarna med maken så att jag kan sitta kvar och jobba. Skönt att inte bli störd av kreti och pleti hela tiden. Sonen hade ramlat i lekhallen innan han skulle gå hem och eftersom han hade slem i halsen från en förkylning så började han kräkas för det fastnade i halsen. Hoppas att det går bra i bilen på väg hem.

Imorgon har jag tänkt attt jobba hemifrån halvdag och ta halvdag semester. Jag är alldeles vimmelkantig av biverkningar pga att jag håller på att sluta med en medicin som jag ätit en längre tid. Min doktor vill ta nya prover för att se om det är medicinen som påverkar mina levervärden som inte är så bra. ska dit på onsdag nästa vecka.

Nej nu ska jag sätta fart och städa kontoret så att jag hittar bland allt .

Av Naom - 25 november 2008 23:17

Vill bara kolla hur det gick att lägga in en bild !

Av Naom - 25 november 2008 23:01

Börjar blogga här idag för jag är så trött på alla bloggar med reklam. Jag hoppas att man kan få lite kommentarer här för det är alltid trevligt ! Blir inte mer just nu !


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards