Alla inlägg den 25 december 2008

Av Naom - 25 december 2008 23:35


Erfarenhet är inte vad som händer dig,


det är vad du gör med det som händer dig


 

Av Naom - 25 december 2008 19:20


Jag har det verkligen såå bra just nu ! Det finns så många därute som lever ensamma och med allehanda problem i livet. Visst har jag mina demoner som tittar fram ibland men inget som tar över helheten. Visst saknar jag min son och hoppas att vi en gång ska återförenas men jag låter inte det ta över och försöker leva i nuet.

Imorgon ska jag träffa en god vän som ska sova över och på lördag kommer två väninnor till som ska äta lunch med oss. Ser verkligen fram emot det. Jag är så tacksam för:

  • mina goda vänner
  • min familj
  • mitt arbete

God fortsättning på ledigheten till alla bloggare !



 

Av Naom - 25 december 2008 19:04


Det är inte många

som vet hur bra de har det,

däremot hur bra andra har det



Ovido - Quiz & Flashcards