Alla inlägg under maj 2009

Av Naom - 31 maj 2009 23:01

Du säger att
du älskar fåglarna,
ändå sätter du dem i bur...
Du säger att
du älskar blommorna,
ändå plockar du dem...
Du säger att
du älskar vinden,
ändå stänger du fönstret...
Förstår du inte att
jag blir rädd
när du säger att du älskar mig?

Av Naom - 31 maj 2009 22:50

Har känt mig lite nere idag. Pms som spökar tror jag. Har inte ens varit ute förutom för att hänga ut tvätt. Har mest suttit framför tvn och kollat in repriser. Har inte följt Robinson men vinnaren verkade vara en trevlig tjej. Har precis betalt mina räkningar  - lite sent men det får duga. Borde gå och lägga mig eftersom jag ska åka tidigt till jobbet imorgon. Så jag gör nog det !


Av Naom - 31 maj 2009 22:41

TACKSAM FÖR :


  • blå himmel och gröna träd
  • sovmorgon
  • betalda räkningar


Av Naom - 30 maj 2009 20:05

Sitter ute på altanen och bloggar. Har faktiskt inte varit ute förrän nu trots det fina vädret. Dottern sitter i sin sandlåda och bakar en kaka och maken ligger inne på soffan. Sonen på väg ut till lillasyster så nu är lugnet snart slut här ute Flört

Av Naom - 30 maj 2009 13:34

Det finns ett helvete - att vara ensam

Det finns ett himmelrike - att kunn vara det !


Av Naom - 29 maj 2009 23:19

Idag har vi haft utvärdering av årets arbete med styrelsen jag sitter i. ´Vi var på en kursgård där det även finns ett spa så jag har njutit av ett kurbad och en ansiktsbehandling. Hela dagen var mycket lyckad !

Efter jobbet åkte jag med barnen och handlade och hämtade min efterlängtade nya laptop. Har använt den oavbrutet sen ungarna gått och lagt sig. Är helnöjd ! Men nu är det dags att knyta sig så datorn får också lägga sig nu.



Av Naom - 29 maj 2009 23:17

TACKSAM FÖR:


  • min nya dator
  • morgondagen
  • spabehandlingar


Av Naom - 28 maj 2009 21:45

Ikväll har jag varit för trött för att titta på Tv. Maken och jag var o handlade presenter till hans släktingar inför semestern  i Täby efter jobbet. Vi hittade massor med billiga kläder och kunde såklart inte låta bli att köpa alldeles för mycket till mina egna två ungar. Dagen har varit intensiv som vanligt. Konferensen som jag var på igår fortsatte idag i Lärarnas hus på Stora Essingen. Sen var det möte med kollegor när jag kom tillbaka och som sagt shopping på det. Middag blev rostade mackor och frukt ! Imorgon är det utvärdering med styrelsen och vi ska även få lite spabehandlingar så det ser jag verkligen fram emot.

SLEEPING TIME!


Skapa flashcards