Alla inlägg den 28 december 2008

Av Naom - 28 december 2008 22:05


Idag är jag tacksam för:

  • att jag har pengar att betala mina räkningar med
  • att mitt hem är rent och städat
  • att vädret varit vackert idag

 

Av Naom - 28 december 2008 22:03


Jag har verkligen ingen lust att gå till jobbet imorgon. Blev nästan lite glad när jag misstänkte att sonen hade feber Generad men det visade sig vara falskt alarm. Så det är väl bara att masa sig iväg imorgon bitti Rynka pannan

Nu ska jag gå o kolla på Mission Impossible med Tom Cruise. Lite verklighetsflykt brukar hjälpa.



 

Av Naom - 28 december 2008 18:53


Den ädle ställer krav på sig själv,

den simple ställer krav på andra


 

Av Naom - 28 december 2008 18:32


Var upptagen med mina gäster hela dagen igår så jag hann inte blogga. Vi hade trevligt och åt gott. Potatisgratäng och kycklingfilé.

Idag sov jag till 10 och har varit hos min granne en bra stund.

Kul att komma hit o se att man fått lite kommentarer. Imorgon ska jag jobba och på tisdag stannar jag hemma och jobbar för vår nya plasma-tv blir levererad då. Vi var ute på mellandagsrea i fredags och köpte en. Måste sätta mig o betala räkningarna i kväll också. Fy vad tråkigt !


 

Skapa flashcards