Alla inlägg den 29 december 2008

Av Naom - 29 december 2008 23:49

Idag är jag tacksam för :

  • jag är ledig imorgon
  • att bloggvärlden finns
  • att jag fick kontakt med min väninna på chatten

 

Av Naom - 29 december 2008 22:06

Har precis beställt en GPS på nätet till min man. Han har nämligen inget lokalsinne alls och när han köper grejor till huset ( ofta på Blocket) så måste jag alltid följa med som kartläsare och vägvisare när han ska hämta det han köpt. Själv klarar jag mig bra med Eniro men jag har gps i min mobil också. Jag hoppas att han blir glad, fast det vet jag att han blir för han har sneglat på en länge. Den var 600 kr billigare nu än innan jul.

Har chattat med en kompis som jag inte träffat på länge. Vi bestämde att vi ska träffas på fredag. Våra barn har växt upp tillsammans men kommit ifrån varandra sen vi flyttade och deras barn börjat skolan. Ska bli så kul att se dem leka tillsammans igen. De ville att mina barn skulle ringa till dem imorgon när vi är hemma.

Vi köpte ju en ny plasma tv i fredags och den blir levererad imorgon. Så jag måste förbereda platsen där den ska stå och så ska den gamla tvn upp i sällskapsrummet däruppe.

Barnen har somnat på golvet framför TVn och jag borde nog bära upp dem nu. Återkommer kanske senare. I alla fall för att läsa runt lite i mina favoritbloggar.

 

Av Naom - 29 december 2008 15:09



Nu börjar arbetsdagen lida mot sitt slut och jag ska snart köra den långa vägen hem. Måste stanna o handla först också. Men det är nog bäst att ta en kopp kaffe till innan jag far för risken finns att jag somnar vid ratten annars. Har varit trött hela dagen men fått mycket gjort i alla fall. Imorgon blir jag hemma och jobbar. Sen är det ju helg igen ! Ha dé !



Av Naom - 29 december 2008 10:57


Att alltid vara en smula barn

det är att vara riktigt vuxen



 

Ovido - Quiz & Flashcards