Alla inlägg under januari 2010

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör jag det inte heller. Men det var tur att jag gjorde det för det var min bror som ringde gråtandes och mådde jättedåligt. Vi pratade länge och bestämde att vi ska höras imorgon förmiddag. Hans fru vill separera och han är helt förtvivlad och har varit inne på psyk flera gånger. Det är en lång historia men inget för den här bloggen. Min älskade broder behöver hjälp och jag vet inte hur jag ska ge honom den. Sa att han får komma hit om han vill och det ville han men jag tror inte han gör det. Han bor i Småland och jag i Stockholm. Han behöver professionell hjälp men orkar inte själv. Jag är såklart väldigt orolig för honom. Men konstigt nog känner jag mig väldigt avtrubbad och kan inte känna så mycket och det är väl på grund av mitt eget mående. Ungarna ska upp tidigt imorgon och åka med pappa till skolan så jag borde sova för länge sedan. Har tid kl 14 hos KBT imorgon. Gonatt!

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och läkarbesök på fredag. Vill börja jobba men ändå inte, vill gå på KBT men ändå inte   . Maken börjar tröttna på mig och jag har ingen kraft att försöka förklara varför jag inte orkar göra något och bara vill sova hela tiden. Längtar till torsdag när jag får vara ensam. Då börjar skolan och jobbet för maken.


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards