Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Reklamen

Av Naom - 27 oktober 2009 17:58

Jaha så var det inte längre reklamfritt här heller. Nåja, tillhör visserligen inte dem som störs så mycket av reklamen men det får inte bli för mycket så att sidan får ett rörigt intryck. Ser i alla fall fram emot att kunna sms-blogga gratis för det har jag saknat här. Det är ju positivt att bloggplatsen växer som portal för jag har tänkt byta flera gånger men nu när kvaliten på siten blivit bättre så stannar jag nog kvar.

 

  

 

 
 
Yvonne

Yvonne

28 oktober 2009 01:40

Nä, jag har inte störts något av reklamen än heller.
det tog någon dag innan jag ens upptäckte att den fanns där! =)

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Skapa flashcards