Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Naom - 9 maj 2009 22:41

Trött, trött , trött har jag varit idag . Börjar bli trött på att vara trött jämt. Vill göra så mycket men orkar inget :(  Dagen började med frukost framför Gilmore Girl´s och sen har jag bara slappat hela dagen. Tvättat o dammsugit har jag dock orkat med och så blev det lite middag till slut ;)


Är lite sur på min brorsa för han har inte hört av sig en enda gång sen begravningen. Har själv ringt en gång och skickat sms. Nu får det vara ett tag !

Saknar att kunna ringa till mamma ! Fick en tidning i brevlådan häromdagen som hon köpt en prenumeration på till mig till min födelsedag i december. Två månader senare finns hon inte mer. Men det var som att hon kom tillbaka för ett ögonblick när tidningen dök upp. Har inte haft tid att läsa den ännu o ingen ork heller faktiskt. o nu orkar jag inte skriva mer heller !




Av Naom - 9 maj 2009 21:29

Kruxet med jämställdhet är


att alla vill vara jämställda


med dem som har det


bättre än dem själva.


Ovido - Quiz & Flashcards