Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Borde sova

Av Naom - 10 mars 2009 00:01

Sitter framför datorn och kan inte förmå mig att gå o lägga mig. Magen kurrar av hunger och lite stress. Ska upp tidigt o åka med maken till jobbet för jag åker direkt därifrån till begravningen som är på onsdag. Har packat och förberett allt. Ska på en chefsträff innan jag åker som jag missade första gången jag var hos mamma. Det är första gången jag träffar den här gruppen så det är lite nervöst. Måste gå lite tidigare för att hinna ta tåget till Emmaboda som går 16.05 Är framme vid halv 9 och Jalle ska hämta mig vid stationen. Nu ska jag ta mig en nattmacka och sen måste jag sova.


 
 
Ingen bild

Mellis

10 mars 2009 06:19

Det är lätt att vara uppe lite för länge men förhoppningsvis kunde du sova inatt. Hoppas du får det bra på mötet! Jag ska tänka på dig nu när du åker på begravning. Ska inte familjen med? Kramar

 
Yvonne

Yvonne

10 mars 2009 08:17

Kanske blir tid för lite vila på den långa tågresan. Det är bra inför begravningen. Då hinner du samla dina tankar och få lite kraft..
Vi är med dig hela vägen..

Varm kram och var rädd om dig.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

10 mars 2009 09:49

En begravning är tillräckligt jobbig utan att något ska krångla, så jag håller tummarna i morgon! Kram

http://fundringar

 
annelieh

annelieh

10 mars 2009 11:33

Jag är med dig och jag sänder dig mina varmaste kramar..//Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Naom

10 mars 2009 17:54

TACK! Mina kära vänner. Behöver allt stöd jag kan få. Kram N

 
Christina

Christina

10 mars 2009 21:23

Det kommer att gå bra..skickar styrka till dig!Kram

http://leonletizia.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

11 mars 2009 08:33

Jag tänker på dig. När jag läser om när andras föräldrar går bort, så blir man smärtsamt påmind om att de tyvärr inte lever för alltid. Ibland slår mig tanken att det kommer en dag,då de inte finns längre...hemska tanke, då blir jag rädd och ledsen.
Styrke kramar till dig.

http://beatricer.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

11 mars 2009 10:04

Jag tänker på dig

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Ovido - Quiz & Flashcards