Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Naom - 8 mars 2009 19:01

Idag har jag inte fått särskilt mycket gjort. Beställt lite grejor på nätet. Ny rosenrot och några hudvårdsgrejor från Rosen-serien. Har länge försökt hitta något som varken innehåller mineraloljor eller parabener och samtidigt inte kostar skjortan. Det finns några fler serier men nu ska jag prova denna. Tvättat lite och vikit tvätt. Fixat med makens GPS som han inte börjat använda ännu.

Blir hemma imorgon för dottern är förkyld. På tisdag ska jag åka till Emmaboda igen för det är begravning på onsdag. Åker på eftermiddagen. Nu ska jag luskamma dottern. Måste ju fortsätta i två veckor och imorgon är det dags för att göra om kuren med medlet som maken hade i förra veckan.


Av Naom - 8 mars 2009 14:18

Vill tipsa om en bra sida om hälsa som inspirerar mig

Be happy


Ovido - Quiz & Flashcards