Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Naom - 20 juni 2009 22:18

Bara en påminnelse om att inte glömma titta in på min Egptenblogg på blogger. Har tjuvstartat lite. Om ni hittar dit kan ni väl lämna en kommentar så att jag vet att det varit någon där.

Länken dit finns i mina länkar till höger under namnet

 Be Happy in Egypt


Vi ses !


Av Naom - 20 juni 2009 20:03

Så är det mindre än ett dygn innan take off. Har så gott som gjort alla förberedelser klara och känner mig rätt nöjd. Ska dricka en kopp te o slappna av en stund. Behöver vara utvilad för att orka hålla humöret uppe under vår långa resa till Alexandria. Vi ger oss av vid två i morgon eftermiddag. Flyget går halv sex och vi mellanlandar i Prague. Landar i Kairo vid tre på morgonen och sen har vi en tre timmar lång bilfärd till Alex. Pust! Men det går bättre för varje år eftersom ungarna är större och mer tåliga. På måndag doppar jag tårna i Medelhavet ! Jippee !


Ovido - Quiz & Flashcards