Alla inlägg den 11 april 2009

Av Naom - 11 april 2009 13:26

Det gäller att ha mod

att vara den man är,


och inte tappa modet för

att man är den man är.




Av Naom - 11 april 2009 12:58

Sista två dagarna har jag känt mig som en zombie. Ändå har jag lyckats ta mig igenom en hel städdag i torsdags, (hade hjälp dock). I går fick jag åka till barnakuten med dottern för på torsdagskvällen hade storebror dragit henne i armen så att hon fick jätteont. Det onda gick inte över och på förmiddagen åkte vi till Astrid Lindgrens barnakut. Armen hade gått ur led inuti armbågen och läkaren vred tillbaka den i en handvändning och sen var det onda borta ! Helt otroligt var det. Skönt att slippa sitta på röntgen i alla fall.

Sen var det dags för storhandlning och vidare hem igen för vi skulle få gäster. Satt o gäspade hela kvällen och var helt slut men kvällen blev rätt lyckad i alla fall. Vi hann med en promenad ner till sjön också och den gav mig nog de krafter jag behövde. Borde göra om det idag också men orkar mest bara sitta framför TVn. Skönt med långhelg är det i alla fall !


Ovido - Quiz & Flashcards