Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Naom - 6 januari 2009 23:23

Leave something unsaid.


Don´t give every detail.


Make room for mystery


 

Av Naom - 6 januari 2009 23:10

Sex vägval om man vill leva i harmoni:


Tjänande före egennytta



Helhet före delar



Ansvar före ignorans



Omtanke före likgiltighet



Kunskap före arrogans



Dialog före konflikt



Av Naom - 6 januari 2009 22:35

Läste det här på en blogg som jag besöker :


Hjalmar Gullberg skriver i Människors möte:


Byta ett ord eller två

gjorde det lätt att gå


Alla människors möte

borde vara så



Av Naom - 6 januari 2009 22:22


Idag är jag tacksam för:


  • jag fått två awards av mina bloggvänner
  • att jag haft en lugn dag
  • att jag har ett jobb som jag gillar


Av Naom - 6 januari 2009 19:38

Helt underbara omdömen har jag fått av Yvonne och Annelie här på bloggagratis. De har gett mig varsin award och skrev följande omdömen om min blogg:

För din oerhört varma och kärleksfulla blogg, som sprider mycket eftertanke och glädje!


Du får mig att tänka, känna och fundera. Din blogg är som en härlig viloplats på en vacker sommaräng, härligt!


Det är precis så här jag vill att man ska uppfatta min blogg ! Ni har gjort mig så glad !

Jag ska själv göra nomineringar men det får bli till helgen för jag är lite för trött just nu. Imorgon ska jag och ungarna iväg till jobb och skola så det är dags att få dem i säng nu.

Av Naom - 6 januari 2009 19:24


Låt dig inspireras av

andra människors åsikter och tankar,



men låt dina beslut

vara ett resultat av dina egna slutsatser.





Ovido - Quiz & Flashcards