Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Naom - 18 januari 2009 21:20


Nu har jag läst Annelies dikter.

Köpte dem som e-bok och kunde således ladda ner dem direkt.

Har aldrig gjort så förr men det var verkligen smidigt.

 Vet inte riktigt vad jag ska säga om dikterna för de måste läsas. Men det märks att de är väldigt personliga och jag känner igen mig i flera av dem. Som Annelie själv säger: från tidigare liv.

En av dem fick mig att gråta o det säger inte lite.

TACK för att du delade med dig av dem Annelie !

Fortsätt skriva !


Fick en kommentar från en läsare som hade läst igenom hela min blogg och som kommit fram till att hon gillade den !

Såna kommentarer gör en ju jätteglad och

jag blir inspirerad att skriva mer !

TACK !


Maken har äntligen insett att han inte kan gå till jobbet imorgon.

Han har fortfarande feber men jag var trots det tvungen att övertala honom att stanna hemma. Så länge jag har känt honom har han aldrig stannat hemma från jobbet för att han varit sjuk !

Men någon gång ska ju vara den första ! 


Har en lång dag på jobbet imorgon så det blir nog inga inlägg imorgon :(

Om jag inte hinner från jobbet förstås ;)




Av Naom - 18 januari 2009 15:28

Idag är jag tacksam för:

  • att jag fått bli mamma till friska barn
  • att jag bor i ett land utan krig (tänker på Gaza !)
  • att maken är på bättringsvägen (har influensa)

 

Ovido - Quiz & Flashcards