Alla inlägg den 27 december 2009

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka på det ! Jag är så trött på den här kraftlösheten som nu verkar gå över i en depression. Sjukskrivningen tickar på men jag mår bara sämre och sämre ! Har knappt orkat säga ett ord till ungarna eller maken idag. Måste behärska mig för att inte börja gråta. Jag står snart inte ut längre !!!

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.
Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.
För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”

 

Önskar mitt gjorde det !!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards