Alla inlägg den 27 september 2009

Av Naom - 27 september 2009 22:09

TACKSAM FÖR :

  • UTSIKTEN FRÅN MITT SOVRUMSFÖNSTER
  • ATT JAG KÄNNER MIG TRYGG IDAG
  • ATT JAG FÅR GÅ TILL JOBBET IMORGON

  

Av Naom - 27 september 2009 17:57

Livslust är att alltid ha

kommande projekt i ögonvrån.

 

  


Av Naom - 27 september 2009 17:47

Så har ytterligare en helg gått  !  Har inte orkat göra någonting. Inte ens gå ut i det fina höstvädret. Fattar inte vad det är med mig. Har inte riktigt lust med någonting. Svårt att ens komma på något att blogga om. Hjärnan är inte med liksom. Läsa andras bloggar är också för ansträngande. Kan inte koncentrera mig tillräckligt länge. Ungarna har inte mycket glädje av sin mamma. Får dåligt samvete för att jag är en sådan tråkig mamma. Sitter och väntar på att maken ska komma hem från jobbet. Han ringde och sa att han skulle bli sen för en kompis skulle köpa en ny TV och behövde visst hjälp med den. Måste planera in något till nästa helg för så här kan det inte fortsätta !


  

Ovido - Quiz & Flashcards