Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Naom - 14 augusti 2009 22:27

Dotterns tand är äntligen utdragen. Men det var en pärs. Hon reagerade aggressivt på den lugnande medicinen och var helt hysterisk efteråt. När vi kom hem gick det bättre och resten av dagen har vi vilat och ätit potatismos. Hon ska ju helst äta något flytande eller mjuk mat.


Situationen med bilproblemet stressar mig för jag blir tvungen att åka med maken till jobbet för att han behöver skjuts tills han hittar en egen bil. Det betyder att både jag och ungarna måste vakna senast sex och sen måste vi åka senast halv sju. Vi kommer inte hem förrän vid 5 och då är det bara tre timmar kvar tills ungarna behöver gå o lägga sig. Hoppas vi hittar någon snart!


Dottern kan inte somna och hon vill att jag ska ligga bredvid henne tills hon somnar vilket jag också lär göra då. Så det får bli GODNATT.


Ovido - Quiz & Flashcards