Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Naom - 9 juli 2009 22:28

Tacksam för :fungerande internetbad i ett varmt Medelhaveftermiddagslur

Av Naom - 9 juli 2009 00:37

Yes ! I´m back ! Äntligen har jag fått internet att fungera. Klockan är halv två på natten här i Egypten men jag är pigg som en lärka och överlycklig för min nyinköpta uppkoppling. Visserligen tog det en stund innan jag kunde få det att fungera o var på väg att ge upp men voila , jag fixade det ! Vi har varit härnere i tre veckor snart och jag börjar känna mig utvilad. Värmen är tryckande vissa dagar men vi har ju medelhavet utanför dörren så det är bara att gå ner o svalka sig. Inomhus finns luftkonditionering annars skulle jag bli tokig. Hoppas alla bloggvänner har en skön sommar. Ska surfa runt lite men måste nog lägga mig snart så det blir mer imorgon, definitivt !

Ovido - Quiz & Flashcards