Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Naom - 12 juni 2009 21:57

Svimmade av i soffan när jag kom hem idag. Jag var helt slut. Hann inte äta varken frukost eller lunch idag så när jag till slut fick en tallrik så fick jag halsbränna när jag åt istället. Jag har också blivit påmind om att det hjälper inte att försöka vara folk till lags för i slut ändan blir de inte nöjda i alla fall. Jag ska sluta med det för jag blir så besviken och irriterad på folk när de inte fattar att jag bara vill hjälpa till.

Imorgon måste jag göra en lista på allt jag måste göra innan vi åker på semester. Vi blir ju borta i sju veckor så det är mycket att förbereda. Till råga på allt var det någon som påminde mig om svininfluensan så nu måste jag ta reda på vad det handlar om och ifall vi borde vaccinera oss. Usch det är för mycket att tänka på just nu. Mitt huvud går i tusen bitar av alla saker som far igenom mitt huvud. Finns det ingen knapp så att man kan stänga av bruset !!!



Ovido - Quiz & Flashcards