Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Naom - 18 maj 2009 20:25

Fått mycket gjort på jobbet idag,dagen har varit intensiv. Kom hem vid sjutiden efter att ha haft ett trevligt personalmöte med god mat. Ungarna var på gott humör när jag kom hem och nu ligger de i sina sängar o försöker somna.

Imorgon ska jag jobba hemifrån halva dagen för på eftermiddagen ska jag till tandläkaren med min dotter. Sen blir det storhandling:( Inget jag ser fram emot snarare något jag gärna slipper. Vi har gäster på torsdag och på onsdag är det utvärderingsdag på jobbet så då kommer jag hem sent.  Lika bra att få det gjort med andra ord.

Beställde en ny portfölj/datorväska förra veckan och den kom idag. Jag blev mer än nöjd, man vet ju aldrig riktigt när man beställer på internet. Det var halva priset, snygg va !


Skapa flashcards