Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Naom - 12 maj 2009 22:07

Var på jobbet kl. 7 i morse. Samåkte med kollega till konferensanläggning med underbar natur i omgivningen. Vi varvade konfererande med vistelse i natur och njöt av utsikt över Edsviken. Efter jobbet hämtade maken mig och vi åkte till Enskede för att hämta fönster som hans ska sätta in i en friggebod som han ska bygga på vår tomt. Vi var inte hemma förrän tjugo i 7 så det har varit en lång dag.

Har bestämt mig för att köpa en minidator som jag kan ha med mig när jag är på semester i Egypten i sommar. vi ska ju vara där i 7 veckor ! Försökte få maken att installera internet i vår lägenhet förra året - får se om jag lyckas i år !

Elonex Webbook

Av Naom - 12 maj 2009 21:53

TACKSAM FÖR:


  • god mat på konferens
  • god vän med minidator
  • vacker naturupplevelse under dagen

Ovido - Quiz & Flashcards