Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Naom - 10 maj 2009 18:21

TACKSAM FÖR:


  • dagens avsnitt av Gilmore Girl´s (fick mig att skratta)
  • min makes leende
  • apelsinens sötma

Av Naom - 10 maj 2009 18:14

Många försök att kommunicera

tillintetgörs av att

man säger för mycket

Av Naom - 10 maj 2009 15:43

Jag får lite panik när jag tittar i min kalender och ser hur mycket jag har att göra den närmaste tiden framöver. Vartenda år är det likadant. Allting ska göras på slutet av terminen ! Tänk om livet bara bestod av nuet och att sitta o njuta av en smörgås med blåbärssylt (vilket mina ungar gör just nu ;) Själv sitter jag och oroar mig för att de inte ska få blåbärsfläckar på kläderna, ;)

Inom mig pockar en känsla av att få göra något kreativt men jag kan bara inte komma på vad ! Skulle ju börja sticka men det är svårare att komma igång än jag trodde. Kanske skulle surfa runt lite o få lite inspiration.


Ovido - Quiz & Flashcards