Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Naom - 6 maj 2009 21:26

Det känns som det enda jag gör är att arbeta, arbeta , arbeta ! Från morgon till kväll. Missförstå mig inte - jag älskar mitt jobb !

Måndags: Lång arbetsdag - hemma halv nio. Tisdags: Konferens- Ålandsbåt - hemifrån halv 6 och hemma halv 8. Onsdag : tidigt på jobbet men sen fick det vara nog för jag var helt slut efter ett besök från inspektörer från Skolverket. Mötet gick jättebra men den intensiva arbetstakten de sista veckorna tog ut sin rätt. Var hemma vid tre och fikade med min granne. Maken kom hem vid halv fem och tog sonen på fotbollsträning. När de kom hem åt vi middag och sen dess har jag surfat lite och tittat på TV. Grey´s anatomi pågår. Lizzie stickar och jag blir påmind om att mina idéer tydligen bara stannar på planeringsstadiet, som mycket annat i mitt liv !


Av Naom - 6 maj 2009 20:28

Mannen tiger när han lider,

kvinnan lider när hon tiger

Ovido - Quiz & Flashcards