Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Naom - 2 maj 2009 20:02

Har varit på världens värsta humör idag. vissa dagar borde men inte ens gå ut. Åkte och lämnade min väninna men först var vi på Willys och handlade. Hon bjöd på glass för hon tyckte nog att jag behövde kyla ner mig ;) Åkte sen och hämtade maken på jobbet. Hem - laga mat - fika och lägga ungar. Nu spenderar jag resten av kvällen framför tvn. Maken kollar på fotboll så honom har man ingen nytta av !



Av Naom - 2 maj 2009 11:51

Solen skiner och ungarna vill klä av sig men jag försöker få dem att förstå att det kan vara kallt ute fastän solen skiner. Tänkte ta en runda till Plantagen lite senare för att se om vi kan hitta något att försköna trädgården med. Helgen har annars gått åt till att städa och putsa fönster. Har bytt gardiner i köket också.


Ovido - Quiz & Flashcards