Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Mellan hopp och förtvivlan

Av Naom - 19 april 2009 20:54

Ville bara tala om att zombien lever men inte mycket mer. Mina krafter har helt runnit ur mig och helgen har tillbringats inomhus utan att antränga mig mer än nödvändigt. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan om att detta tillstånd någon gång ska gå över. Vet inte hur jag ska orka ta mig till jobbet imorgon. Ska försöka somna i tid. Men några besök hos mina favoritbloggare orkar jag nog med först...


 
 
chris

chris

20 april 2009 09:15

Hej jag kollar runt lite bland de olika bloggarna och fann din sida mkt intressant :-)

Visst är det väl som så att mussten går ur oss lite nu och då och ibland så beundrar man sig själv hur mkt man egentligen klarar..
Hoppas du får en bra dag idag..

Take care

http://www.anglarochdemoner.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

20 april 2009 10:46

Visst kommer det gå över. Och visst kommer krafterna att återkomma! Det lovar jag!
Men stressa inte fram det. Låt allt ha sin tid. Oavsett om folk vill att du ska vara dig själv igen. Vila mycket, tillåt dig att vara hemma och gå gärna och prata med någon. För stöd behöver man...

Försiktig kram

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

T.S

20 april 2009 11:26

kära vän
det viktigaste är att du inte stänger in dina känslor för då växer dom och blir oändliga.Jag finns här om du vill prata.....

 
Mita

Mita

21 april 2009 07:05

Försök att komma ut i naturen ensam, nu händer det så mycket och naturen delar gärna av sig med sin enorma energi!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Ovido - Quiz & Flashcards