Alla inlägg den 14 april 2009

Av Naom - 14 april 2009 21:25

TACKSAM FÖR:


  • solglasögonen
  • dotterns glädje när jag hämtade henne på dagis
  • mindre värk idag

Av Naom - 14 april 2009 21:17

A STRONG WOMAN VERSUS A WOMAN OF STRENGTH

A strong woman works out every day
to keep her body in shape...

but a woman of strength builds relationships

to keep her soul in
shape.

A strong woman isn't afraid of
anything ...

but a woman of strength shows courage in the
midst of her fear.

A strong woman won't let anyone
get the best of her ...

but a woman of strength gives the best of her to everyone.

A strong woman makes mistakes and
avoids the same in the future...

but a woman of strength realizes life's mistakes

can also be unexpected blessings and
capitalizes on them.

A strong woman wears the look of
confidence on her face...

but a woman of strength wears grace.

                 

Av Naom - 14 april 2009 20:40

Lugn inledning på arbetsveckan blev det. Var på konferens inne i city och första föreläsaren fick mig att nästan somna men framåt dagen blev det mer intressant. Gick dock lite tidigare för att hinna tillbaka till jobbet eftersom jag skulle samåka med maken hem. Var inne hos optikern när jag var i stan för glasögonen hade gått sönder. Passade på att köpa nya solglasögon, fick jättebra hjälp att välja ut ett par. Jag behöver bra solglas när jag kör till och från jobbet och så klart när jag sitter på stranden i Egypten i sommar.

Somnade efter middagen med dottern och nu är det House på skärmen.


Ovido - Quiz & Flashcards