Alla inlägg den 13 april 2009

Av Naom - 13 april 2009 21:28

"Jorden kan du inte göra om


Stilla din häftiga själ


Endast en sak kan du göra:


En annan människa väl"


/Stig Dagerman


Av Naom - 13 april 2009 14:27

Den goda nyheten är

att dåliga nyheter

kan förändras till goda nyheter

om man ändrar attityd.

Av Naom - 13 april 2009 13:15

Är med och tävlar om dessa :


http://nygards.bloggagratis.se/2009/04/10/1572194-tavling/


Smyckena finns också att köpa på denna sida:


http://www.denlillaboden.dinstudio.se/

Av Naom - 13 april 2009 12:58

Det började igår när jag satt framför tvn. Kände mig stel i nacken. Blev värre under kvällen och när jag skulle sova fick jag be maken om massage men det hjälpte inte mycket. Vaknade på morgonen med sån värk att jag inte kunde komma upp. Provade med Voltaren gel men det blev inte bättre. Har tagit värktablett och kan röra mig lite bättre nu. Fattar inte vad som hänt ! Värken går ner en bit längs ryggraden på höger sida och jag kan inte vrida huvudet. Tröttheten är förlamande utan den här värken ! Ska sitta på föreläsning hela dagen imorgon, vet inte om det kommer att funka ! Vi får se hur det känns ikväll.

Ungarna har fått målar-fnatt. De målar med vattenfärg och producerar teckningar på löpande band. Underbart !


Skapa flashcards