Alla inlägg den 12 april 2009

Av Naom - 12 april 2009 21:28


TACK FÖR BLOMMORNA, JANET !

Av Naom - 12 april 2009 21:04

Den vise bygger inget hopp om framtiden

och ångrar ingenting i det förflutna


Av Naom - 12 april 2009 20:41

Sitter här med dåligt samvete för att jag inte orkar läsa och kommentera mina bloggvänners bloggar. Jag vet ju hur glad man blir av uppmuntrande ord eller bara en hälsning. Tröttheten vill inte släppa men en promenad med dottern i vårsolen orkade jag med i alla fall. Hon sken som en sol hela vägen för hon fick ju ha mamma för sig själv. På väg hem slank vi in till min granne på en kopp kaffe. Gjorde henne sällskap vid symaskinen, för hon höll på att sy babykläder till sin svågers nyfödda. Jag är full av beundran för hennes hantverk. Har ännu inte kommit till skott med min stickning men det är inte riktigt läge nu känns det som : (

Helgen har gått alldeles för fort ! Imorgon jobbar maken och det är dags att förbereda sig för arbetet på tisdag. Kan tyvärr inte säga att jag ser fram emot det.  Morgondagens ledighet ser jag däremot fram emot. ;)


Skapa flashcards