Alla inlägg under mars 2009

Av Naom - 3 mars 2009 20:24

Kom hem i eftermiddags med tåget från Emmaboda. Jalle grät när jag skulle åka men när jag ringde på kvällen mådde han bättre. Han hade varit på banken och ordnat med papper. När han kom hem ringde min moster och berättade att min morbrors fru fått reda på att hon har en hjärntumör och hade fått åka till Lund. Hon fick en stroke i förra veckan och efter att ha gjort en CT-röntgen upptäcktes en tumör. Ska det aldrig ta slut på eländet. Hon är runt 60 år gammal tror jag. Imorgon ska jag ringa till min moster och fråga hur det går. Har tid hos min egen läkare imorgon men har inte kunnat lämna in prover som vi bestämt så jag får ringa o kolla om hon tycker att jag ska komma i alla fall.

Får en massa flashbacks ibland om vad som hänt men försöker slå det ifrån mig för ända sen jag kom hem har barnen slukat mig. Dottern hade fått löss när jag var borta och jag måste gå igenom hennes hår varje dag i två veckor framåt nu.

KOm på att jag inte ätit någon lagad mat idag men nu är det försent. Maken har bara handlat dag för dag så det får nog bli en storhandling imorgon :(

Jag har inte orkat svara på alla fina kommentarer men ska försöka göra det under veckan när jag är hemma från jobbet.

Hur som helst så är det skönt att vara hemma !


 

Av Naom - 2 mars 2009 13:26

Idag blev det bestämt att det blir begravning på onsdag nästa vecka. Så jag har bestämt mig för att åka hem imorgon. Ska vara ledig resten av veckan tycker de på jobbet men jag får se hur jag känner mig. Har sovit ok men är ändå helt slut. Är nog psykiskt utmattad. Min bror är här men ska snart åka hem och jag har gått in till grannen för att beställa en tågbiljett på nätet. Mina fingrar är lite ostyriga på tangentbordet så nu orkar jag inte skriva mer.


Ovido - Quiz & Flashcards