Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Naom - 22 mars 2009 23:56

TACKSAM FÖR:


  • att jag är har goda vänner
  • att jag orkar
  • att jag minns

Av Naom - 22 mars 2009 21:04

Idag har vi gjort absolut ingenting ! Sonen har blivit förkyld med feber så vi gick och la oss vid 12 och sov middag. De vaknade inte förräns vid 4 och sen var det lite mellanmål innan middagen. Suttit framför TV-n och samtidigt surfat runt lite. Kollat på tyger för min granne tycker att jag ska sy upp något nytt. Hon är fritidssömmerska och syr kläder åt mig ibland. Imorgon stannar vi hemma och hoppas på bättring av sonen.


Av Naom - 22 mars 2009 20:37

Vill du alltid ha sista ordet,


talar du snart med dig själv !




Av Naom - 22 mars 2009 20:28

Frid

Stilla i sanning

är friden
bortan från

önskan och mål

Djupt i det

rastlösasinnet
en glimt av ett lugn
skymtar till

Få är det så väl
förunnat
att känna
den vägen dit in

Plötsligt den stigen

jag finner
en sekund
en minut
jag står still

Skapa flashcards