Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Naom - 17 mars 2009 21:17

Om du tänker för länge på nästa steg,

kommer du att tillbringa livet

stående på ett ben.

 

Av Naom - 17 mars 2009 21:06

Har mot det sunda förnuftet varit på jobbet både igår och idag. Har varit tvungen att samåka med maken som börjar sju så det har blivit långa dagar. Det har gått ganska bra men jag är så himla trött och allting går i slow motion. Maken och jag gick tillsammans på drop-in fika på dotterns avdelning idag och det var första gången vi gjorde det tillsammans. Lilla M var överlycklig och även storebror som också fick vara med. När vi kom hem stupade jag i säng och låg väl en knapp timme. Middag blev filmjölk och flingor. Maken var inte så förtjust men sa inte så mycket tack och lov. För tillfället bryr jag mig inte i alla fall. Han får laga mat själv om han vill ha något !  Dags för lite sömn nu.


Ovido - Quiz & Flashcards