Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Naom - 15 mars 2009 22:25


Att veta vad man vet och vad man inte vet

är en egenskap hos den som vet.


- Confucius


Av Naom - 15 mars 2009 21:22

Jag är så rörd av alla mina bloggvänners omtanke om mig . Har tänkt tanken att sjukskriva mig men jag tror att jag ska ringa min läkare för att se  om jag kan få träffa henne lite tidigare. Har en tid 1:a april. Är rädd för att jag drabbats av utmattningssymtom. Nu efter den sista tidens stress har allting bara blivit värre. Led redan tidigare av problem med koncentration, minne, irritation vid stress och låg stresströskel. Nu känns det som när man har influensa fast utan feber och förkylningssymtom. Mår lite bättre på kvällen men då har jag sovit nästan hela dagen också. Nu ska jag titta klart på Beck.


Ovido - Quiz & Flashcards