Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Naom - 13 mars 2009 19:44

Dagen började med att vi tog det lugnt på morgonen så vi kom iväg till skola och dagis lite senare vilket jag förvarnat personalen om. Jobbade till halv 12 och sen åkte jag in till stan. Gick till Vägverket för att förnya körkortet. Sen promenerade jag till Gamla Stan. Köpte ett skydd till min iPhone och en ny handväska vilket jag behövt länge. Var på Body shop och handlade lite och så hittade jag ett halsband på Indiska. Om jag inte fått samtal från jobbet titt som tätt under min lilla shoppingrunda så hade eftermiddagen varit perfekt. När jag kom tillbaka blev det lite mer jobb och sen tog jag ungarna och åkte o storhandlade. Ingen höjdare precis för det är tjat från början till slut. Nu är jag helt slut och väntar bara på att ungarna ska slockna så att jag får gå och sova.


Ovido - Quiz & Flashcards