Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Naom - 4 mars 2009 21:40

Blev ingen lagad mat idag heller :(  Påpekade för maken att jag tycker att han kunde göra lite mer och att ´jag inte bara kan komma tillbaka och så är allt som vanligt. Tror att han jämför med sig själv och när hans mamma gick bort för tre månader sen. Jag sa bara att jag orkar inte laga någon mat o han svarar att han kan äta vad som helst. När jag sa att det kunde varit trevligt om han hade lagat något eftersom jag inte ätit något gjorde han bara någon konstig min som jag inte förstod. Jag har visserligen inte berättat så mycket om vad jag gått igenom eftersom jag inte orkat men tycker inte att jag ska behöva det. Har inte träffat  mamma så ofta de senaste åren men det betyder ju inte att förlusten av henne blir mindre för det. En sak är säker o det är att vi är väldigt olika och att jag för tillfället inte orkar bry mig.


Av Naom - 4 mars 2009 12:32

Idag är dottern och jag hemma. Vi var uppe vid 6 när sonen och maken skulle åka. Är helt slut. Har inga krafter kvar. Ringde och avbokade min läkartid . Fick samtal från en av sköterskorna som var med och skötte mamma in i det sista. Det kändes bra. Jag skulle behöva åka och handla men jag får se om jag orkar.

 

Skapa flashcards