Alla inlägg under februari 2009

Av Naom - 16 februari 2009 11:20

Jag våndades för att gå till jobbet idag men det hade jag inte behövt göra för det har gått bättre än jag trodde. Har fått vara ifred med mina arbetsuppgifter och fått rätt mycket gjort redan nu på förmiddagen. Har ett möte med personalen ikväll så det blir rätt sent både för mig och barnen. Maken kan inte hämta ungarna för han har själv ett möte kl. 7 på kvällen så han ska ha dem på sitt jobb tills mitt möte är slut :S  vid halv sju. Sen är vi väl hemma vid halv 8.

Pratade med mamma nyss. Hon har haft ont i natt och inte sovit så bra. Uppmanade henne att öka dosen på smärtmedicinen och det skulle hon göra. Pratade med Jalle (hennes sambo, och den jag växt upp med) och han blev glad för att jag pratade med honom också. Nu ska jag äta lunch och sen har jag ett möte med en anställd som varit sjukskriven en längre tid. Ska bli trevligt att prata  med henne :)


Av Naom - 15 februari 2009 21:03

Hade tänkt skriva lite om min dag men det finns inte så mycket att säga. Har varit hemma och tagit det lugnt. Bakat en äpplekaka som gick åt snabbt och tvättat lite. Annars bara lite bloggande och umgänge med barnen. Kollade nyss på Jamie Olivers program på Kanal 5 och tycker att det är det bästa han har gjort. Nu är det Beck så jag måste sluta för annars missar jag  början.


Av Naom - 15 februari 2009 13:23

Till alla som läser min blogg !


Av Naom - 15 februari 2009 13:03


Den här tillägnar jag min vän D.H Hon förstår nog varför ;)


Av Naom - 15 februari 2009 12:51


Så är låter den !



Av Naom - 15 februari 2009 12:45


DON´T WORRY, BE HAPPY

Here´s a little song I wrote

You might want to sing it note for note

Don´t worry, be happy

Every life have some trouble

When you worry you make it double

Don´t worry, be happy

Don´t worry, be happy now

Ain´t got no place to lay your head

Somebody came an took your bed

Don´t worry, be happy

The landlord say your rent is late

He might have to litigate

Don´t worry, be happy

Look at me – I´m happy

Don´t worry, be happy

Here – I give you my phonenumber

When you worry – call me

I make you happy

Don´t worry, be happy

Ain´t got no cach, ain´t got no style

Ain´t got no gal to make you smile

But don´t worry, be happy

When you worry your face will frown

that will bring everybody down

So Don´t worry, be happy

Don´t worry, be happy now

Av Naom - 15 februari 2009 12:12

Innan jag började blogga här på Bloggagratis.se så hade jag en blogg på passagen.se som jag fortsatt skriva i som en tvillingblogg. Nu har jag bestämt mig för att sluta skriva där och helt gå över hit till bloggagratis för det är mycket trevligare här och framför allt ingen reklam! I och med detta så byter jag rubrik på min blogg till namnet jag hade på passagen. Det är lite av mitt mantra och passar väl in på innehållet i min blogg. Namnet är :


"DON`T WORRY BE HAPPY " 


Av Naom - 15 februari 2009 11:37


Oroa dig inte för vad folk tänker om dig


för det gör de ändå så sällan"


Ovido - Quiz & Flashcards