Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Naom - 22 februari 2009 21:02

TACKSAM FÖR:


  • mina fårskinnstofflor
  • tips från bloggvänner
  • att ungarna städade till slut

Av Naom - 22 februari 2009 20:10

Tittar på Jamie Oliver på kanal 5. Tänk om alla var lika passionerade över det dem gör som han. Det är så fantastiskt att se hur han får med sig människor och hur de förändrar sitt liv. Jag skulle också behöva en Jamie Oliver i mitt liv ;)


Imorgon ska jag på mitt första besök hos en sjukgymnast. Har dragit på en kronisk inflammation i axeln som går ut i armen. Jag hoppas verkligen att hon kan hjälpa mig, för smärtan i armen begränsar min rörlighet ibland.


Angående omröstningen om städning så har städning alltid varit ett problem för mig. Ordning och reda är inte min starkaste sida. Oftast är jag alldeles för slut efter jobbet att allting får vänta till helgen och då blir det så klart för mycket så jag orkar knappt börja. Idag fick jag spelet på barnen som hade vänt upp och ner på varenda låda med leksaker i och när jag ville att de skulle städa så börjar de bara leka igen med sakerna de ska plocka upp. Nu är allt uppstädat i alla fall. Efter middagen gjorde jag en äpplekaka med vaniljsås så nu skulle känner jag mig proppmätt.

Nu är reklampausen slut ;)


Av Naom - 22 februari 2009 20:02

Ingenting är så lätt


att det inte kan göras svårt


om det görs motvilligt


 


Ovido - Quiz & Flashcards