Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Naom - 8 februari 2009 22:16

Jag har tänkt mycket på min hälsa den senaste tiden. Man får sig en del tankeställare nu när mamma är sjuk. Har tex inte gått på de mammografier som jag blivit kallad till. Jag rör knappt på mig alls och har därmed usel kondition. Övervikt såklart, skulle behöva gå ner minst 15 kilo. Tål inte stress och det går ut över barnen ibland. Har en del saker som jag går och bär på som jag borde ta itu med men skjuter framför mig. Sammantaget ingen vacker bild ! Så min motståndskraft är inte vad den borde vara när livet drabbar en som det gjort nu med mammas nya cancerbesked. Imorgon ska hon träffa läkarna och få besked om den är behandlingsbar. Jag hoppas såklart på det bästa. Imorgon får jag veta....

Av Naom - 8 februari 2009 22:14

Att besegra sig själv är betydelsefullare

än att besegra tusen man i krig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards