Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Naom - 22 januari 2009 23:55

 Idag är jag tacksam för detta :


  • att jag hittils inte blivit smittad av makens och dotterns influensa
  • glass med kolasås-mmm
  • denna award från Nini;

Denna award går till de bloggar som jag återkommer till med jämna mellanrum. För att de lämnar avtryck i mitt liv och intryck i mitt hjärta. För att jag känner personen bakom bloggen eller för att jag vill lära känna. För att jag blir inspirerad, för att jag känner med - eller för - personen. Eller bara för att bloggen är så himla rolig!


Awarden behöver inte delas ut till ett visst antal bloggar och det behöver inte följa med någon motivering. Man gör som man känner för helt enkelt. För det är det som är bloggandets kärna!



Av Naom - 22 januari 2009 23:34

I världen är du kanske bara en person,

men för en människa

kan du vara hela världen

 

Ovido - Quiz & Flashcards