Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Kan ju inte vara så svårt

Av Naom - 17 januari 2009 20:23


Ligger i sängen o tittar på Körslaget. Började ju bra med Hannas kör.



 Annars är det rätt irriterat här för ungarna retar gallfeber på mig med sitt eviga kivande om minsta lilla ! Grrrrr Snälla kan ni inte somna snart !!!



Har surfat runt på en del bloggar o lämnat kommentarer.

Tycker att folk är dåliga på att lämna kommentarer

(förutom vissa ;).


Kan ju inte vara så svårt att bara säga hej ? !




 
 
Annelie

Annelie

17 januari 2009 21:15

Det verkar vara så att ju fler besökare, desto mindre kommentarer eller nått. Jag har inte så många besökare men får stundtals mycket kommentarer...*funderar*. Jag har totalt missat körslaget...attans!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

17 januari 2009 22:26

Jag såg körslaget, men missade slutet, typiskt. Läste att det tydligen var Wells som åkte ut?!? Tyckte hans kör var bra som tusan idag! :-/

Ha en fortsatt trevlig helg!

/Mia :-)

 
Nini

Nini

18 januari 2009 11:33

Hej! ;-)

http://nini.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

18 januari 2009 18:35

Undrar vilka alla är som läser varje dag och inte lämnar ett enda avtryck!?
En gång kommenterade jag en blogg som hade väldigt vackra bilder och fick till svar i min blogg:
" Vem är du? "
Jag blev minst sagt paff över kommentaren och går inte in på den bloggen igen. Vågar inte! *skratt*

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Ovido - Quiz & Flashcards