Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Naom - 16 januari 2009 21:17



Var tvungen att ta en ledig dag idag för det har varit övertid varje dag den här veckan. Några samtal till och från jobbet har det dock blivit. Har annars tagit det lugnt och varit ute på promenad med ungarna som också fick stanna hemma. Nu ligger de här bredvid mig sovandes i min säng medans jag tittar på Let´s dance med ett halvt öga.



Imorgon ska jag på tjejträff o innan dess blir det nog en runda i några affärer. Vi får se om jag hinner för huset behöver städas också. Ska nog förhandla med jobbet  om städhjälp Blink



 

Av Naom - 16 januari 2009 19:54

Idag är jag tacksam för :

  • min nyinköpta bok om Yoga
  • att lagningen av bromsarna på bilen inte blev så dyr
  • samtalet med min mamma på telefon

 

Ovido - Quiz & Flashcards