Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Naom - 13 januari 2009 13:54


Det har varit en helt galen start på veckan ! Igår jobbade jag till halv sju på kvällen o var inte hemma förrän halv 8. Åt ingen middag och sen skulle jag samåka med maken dagen efter eftersom jag lämnat in min bil på storrengörning. Har svårt att somna när jag vet att jag måste upp jättetidigt. Han börja sju och vi har en timmes resväg från dörr till dörr. Ungarna fick jag klä på i sängen medans de fortfarande halvsov. Var på plats på jobbet klockan 7 !Cool 


Sen har resten av dagen varit intensivt arbete tills nu när jag har en kvarts paus ungefär. Så här kommer det att se ut ett tag framöver så det gäller att hitta tid för återhämtning och påfyllnad av något annat än jobb. Klurar på det, för om jag inte lägger upp en plan för min fritid så blir det bara transportsträcka tills man får gå o sova på kvällen. Maken jobbar på helgerna också så det gäller att hitta tid för oss tillsammans också. Oj, nu är pausen nog slut för annars hinner jag inte klart ! Kvällen blir nog tyvärr bloggfri Rynka pannan


 

Ovido - Quiz & Flashcards