Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Naom - 1 januari 2009 20:44

Idag är jag tacksam för:

  • att så många läser min blogg
  • att jag haft ännu en lugn dag
  • att jag fått inspiration av att läsa andras bloggar

 

Av Naom - 1 januari 2009 20:04

Jag var mycket dyster,

 för jag saknade skor,

tills jag mötte en man utan fötter



Av Naom - 1 januari 2009 19:35

 


Den här bilden hade jag hängande över min säng när jag var liten. Jag brukade fantisera att det var jag och min lillebror som var på rymmen. För ibland ville jag rymma !

Av Naom - 1 januari 2009 18:40

Dagen har gått i lugnets tecken. Sov till 11 och efter frukost tog vi en promenad ner till sjön. Solen sken och skogen gnistrade. När vi kom hem slocknade jag på soffan. Maken var nog rätt sur men jag hade inga krafter att göra någonting. Sen lagade jag mat på rester och har städat lite o tvättat en maskin. Min väninna ringde o sa att det blir ingen kompisträff hemma hos henne imorgon som vi planerat för hon är sjuk Ledsen Synd för jag hade sett fram emot det !

Ungarna måste duscha snart för imorgon ska de till förskolan eftersom jag ska jobba halva dagen. Sen ska vi hälsa på kompisen som jag chattade med häromdagen. Ungarna längtar efter hennes ungar så jag hoppas att vi är friska o kan åka imorgon. Nu är snart Bolibompa slut och friden över för den här gången Blink

 

Av Naom - 1 januari 2009 18:14

 Jag har blivit utmanad av en av mina nya bloggvänner. So here we go !


Mina 6 favoritprogram:

  • Navy CSI
  • House 
  • Idol- saknar !
  • Simon o Tomas- design
  • Gilmore girls
  • Du är vad du äter

6 saker jag gjorde igår:

  • Skogspromenad
  • Middagslur
  • Bloggade
  • Lekte med barnen 
  • Lekte med maken ;)
  • Pratade med mamma

6 favoritrestauranger: Vi går VÄLDIGT sällan på resturang!

  • MC Donalds
  • Folkets Kebab
  • Pizzeria i Sundbyberg
  • Burger King
  • Kista Galleria- Food Court
  • Pizza Hut 

6 saker på min önskelista:

  • Lägre vikt
  • Närhet i vänskaper
  • Kontakt med min son
  • Få vara frisk
  • Öppna eget
  • Bli bra på att laga mat        


Av Naom - 1 januari 2009 01:22

Av Naom - 1 januari 2009 01:05


En ny månad och ett nytt år har börjat. Ett år då jag hoppas få fortsätta utveckla mig och bli en nöjd och lugn person. Jag har kommit en bra bit på vägen och tycker att mitt bloggande tillfört en ny dimension. Definitivt något som jag kommer att fortsätta med.

 

Av Naom - 1 januari 2009 00:40

Smällandet tog slut rätt snabbt i år. Där jag bodde förut höll det på i en timma minst efter tolvslaget. Inte mig emot för jag har aldrig gillat själva grejen med fyrverkerier. Tycker att man kan använda sina pengar till annat än att smälla upp dem i luften. Sen är det ju inte helt ofarligt heller !  Hoppas att folk tar det lugnt därute.

 

Ovido - Quiz & Flashcards