Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Önskar att:

Av Naom - 30 december 2008 00:07

  

Nu är snart årets sista månad slut. Hela det här året har gått så fort. Önskar att:

  • nästa år går i lite lugnare tempo.
  • jag får tid att börja med yoga
  • jag får tid att läsa alla mina olästa böcker
  • jag går ner i vikt
  • jag blir en bättre coach för mina medarbetare
  • jag och maken får mer tid för varandra
  • mamma får vara frisk
  • min äldsta har det bra och att vi får möjlighet att ses
  • jag kan sluta med min medicin
  • mina barn får vara friska
  • jag blir bättre på att vara tacksam för det jag har

               

 
 
Annelie

Annelie

30 december 2008 09:54

Tänk såhär på kvällen när du ligger och ska sova.. Att du burit dina extrakilon länge nog, du behöver dom inte längre. Dela med dig av dom till någon som behöver dom, någon sjuk människa som BEHÖVER gå upp i vikt. Tacka för den tiden du har fått bära dom men nu är det klart. visualisera det, hur du GER iväg dina överviktiga kilon.. //Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

30 december 2008 10:05

Jag tyckte att dina önskningar ungefär summerar min också *ler*
Och Annelies tips i kommentaren tar jag också till mig av om det är ok? :-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

30 december 2008 12:46

Vilka fina önskningar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Naom - 7 januari 2010 00:36

Dagen har varit som vanligt. Sov länge, sen frukost, fixat lite med hemmet och innan maten som maken lagade, klippte vi håret på sonen. Gullig blev han ! som vanligt när telefonen ringer så suckar jag över det och vill helst inte svara och ibland gör...

Av Naom - 5 januari 2010 23:23

Dagarna går och den ena är den andra lik. Vaknar vid 10 äter frukost vid 11. Ev en promenad vid 12-tiden sen eftermiddagslur. Middag vid 5-6 och sen TV eller internet till 12-01. Funderar mycket på de kommande besöken hos KBT-terapeut på torsdag och ...

Av Naom - 27 december 2009 22:08

Sitter och funderar på vad jag önskar mig av det nya året. Det enda jag kan komma på är TID ! Tid att göra sådant som får mig att må bra men framför allt att ha ork och inspiration att göra det och inte sitta kvar som en zombie i soffan o bara tänka ...

Av Naom - 27 december 2009 19:27

”Du ska inte göra det som du tror att världen behöver.Du ska göra det som får ditt hjärta att sjunga.För vad världen behöver är människor med hjärtan som sjunger.”   Önskar mitt gjorde det !!      ...

Av Naom - 20 december 2009 22:16

Har verkligen varit låg idag. Fick masa mig ut på eftermiddagen för att skotta uppfarten till huset så att maken skulle kunna parkera när han kom hem. Han har haft snöjour på jobbet och skottat från kl sju på morgonen. Han kom hem vid sex och var hel...

Ovido - Quiz & Flashcards